SBAGLIO (ITA-ENG-FRA)

.
SBAGLIO 
.
Ripeto: SBAGLIO IO !

Sbaglio nel pensare che è giusto sempre dimostrare l'amore

Sbaglio nel credere che è un punto di forza e coraggio,rendere palesi i propri sentimenti

Sbaglio pensando che dall'altra parte ci possa essere qualcuno che la pensa come me 

...

Temo che... 
Sbaglio a credere che mi ami davvero...
come io amo te
.
I'M WRONG
.
I repeat: I'M WRONG!

I'm wrong in thinking that it's always right to show love

I'm wrong in believing that it is a point of strength and courage to make your feelings clear

I'm wrong in thinking that on the other side there might be someone who thinks like me 

...

I fear that... 
I'm wrong to believe that you really love me...
like I love you
.
JE ME TROMPE 
.
Je le répète : je me trompe !

J'ai tort de penser que c'est toujours bien de montrer de l'amour

J'ai tort de croire que c'est une question de force et de courage que d'exprimer clairement ses sentiments.

J'ai tort de penser que de l'autre côté il y a peut-être quelqu'un qui pense comme moi 

...

Je crains que... 
J'ai tort de croire que tu m'aimes vraiment...
comme je t'aime
.
Natalia Castelluccio
.
⬇️BLOG PENSIERI PAROLE E POESIE⬇️
http://pensieriparoleepoesie.wordpress.com
⬇️CANALEYOUTUBE⬇️
https://youtube.com/@Natalia.Castelluccio71

Commenti

Post più popolari