Senseless, tbrown-76

Senseless, tbrown-76
You are so beautiful and bewildering; I want you to let your guard down, release your fears, and allow me to enter into your heartbeat so I can love you with no restrictions. 
I want you to marinate inside of me and embed your flesh so deep inside of me that when people come within my presence all they inhale is you. 
As I begin to fall I can feel you catching me, I am drowning in an endless sea of emotions and navigating my heart on an impulse. I have never desired someone as much as I desire you. 
You are my fix and I need a daily dose of the endless reflection of your untainted and intangible love. 
You are rearranging my thoughts and persuading my senses causing buried feelings to erupt.
insensato, tbrown-76
Sei così bello e sconcertante; Voglio che tu abbassi la guardia, libera le tue paure e mi permetta di entrare nel tuo battito cardiaco così posso amarti senza restrizioni. 
Voglio che tu marini dentro di me e incori la tua carne così profondamente dentro di me che quando le persone entrano nella mia presenza tutto ciò che inspirano sei tu. 
Mentre comincio a cadere sento che mi stai prendendo, sto affogando in un mare infinito di emozioni e navigando il mio cuore in un impulso. Non ho mai desiderato una persona tanto quanto ti desidero. 

Tu sei la mia soluzione e ho bisogno di una dose giornaliera dell'infinito riflesso del tuo amore incontaminato e intangibile. Stai riorganizzando i miei pensieri e persuadendo i miei sensi causando l'eruzione di sentimenti sepolti.

Commenti

Post più popolari